ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

باتو میمونم واسه همیشه...

سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست 

توبمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست 

بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه 

  میمییرم بی تو 

خوندن من یه بهانست .یه سرود عاشقانست 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم  

تو خود دلیل بودنم .بی تو شب سحر نمیشه       

 میمیرم بی تو 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم .حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم 

  باتو میمونم واسه همیشه 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم .واست میمیرم جواب دنیارومیدم 

  باتو میمونم واسه همیشه 

خاطرات تورو چه خوب چه بد حک میکنم .توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم 

  باتو میمونم واسه همیشه 

اگه دنیا بخواد منو تو تنهابمونیم .واست میمیرم جواب دنیارومیدم 

 باتو میمونم واسه همیشه

نظرات 16 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام سیما جان
نمی دونم شاید از یاد برده باشی
اما من هنوز این ترانه را دوست دارم....
مرسی از انتخابت
موفق باشی

سلام.خوبی؟؟یادم رفته؟؟؟!!!اصلا یادم نمیره !!!خواهش میکنم گلی ...مرسی اومدی عزیزم

شبنم پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://alive2.persianblog.ir/

سلام دوست عزیزم
وب شما هم خیلی قشنگه و هم با سلیقه
_$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$

سلام عزیزم...ممنون لطف داری

بلا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com

این عصرهای بارانی
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …

زیبا بود...ممنون

fereshteh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://mershid.blogfa.com

سلام گلم واقعا شرمنده که این چند وقت بهت سر نزدم اخه ادرس وبت پیدا نمی کردم
خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم. ایشالا دانشگاه قبول میشی.
راستی پیشتاپیش سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی همراه با موفقیت داشته باشی.

سلام عزیزم.منم دلم واست تنگیده بود!!ممنون از دعات ان شاءا... مرسی سر زدی گلم ..خوشحال شدم...پیش پیش سال نو توهم مبارکموفق باشی ...التماس دعا

fereshteh چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://mershid.blogfa.com

من هرگز دوست به خوبی تو رو فراموش نمیکنم

لطف داری گلم

نوشین پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام به سیمای گلم مرسی که سر میزنی و منو از تنهایی در میاری ممنونم عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک راستی قالبت خیلی قشنگه

سلام گلم...میسی دوست خوبم...پیشاپیش عید توهم مبارک...موقع سال تحویل واسم دعا کنی البته اگه امکانش هست!!!ممنون

fereshteh یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://mershid.blogfa.com

11 ماه گذشت....
توی این مدت بعضیا دلشون شکست...
بعضیا دل شکوندن....
خیلــــــیا هم عاشق شدن و خیلــیا ...تنهــــــا...
خیلـــــیا از بینمون رفتـــــن..
خیلـــــیا بینموم اومدن....
گریــــه کردیم.....خندیــــــدیم....
بعضی موقع ها زندگیــــمون برخلاف آرزوهامون گذشت....
و......و یه عالمه اتفاقای خوب وبد دیگه...
الان فقط چند روز دیگه بیشتر نمونده از اون خاطرات خوب و بد .....
پیشاپیش سال نو مبارک
.................
سیماسلام .خوبی؟
مرسی عزیزم از عکس زیبات.[قلب] امیدوارم تو سال92 به ارزوهای قشنگت برسی و موفق باشی

سلام.ممنون....ان شاءا...توهم به آرزوهات برسیزیاد دعام کن...ممنون

moonlight چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

وای خدا قاط زدم این چقد اشناست کی خونده اینو؟؟؟؟؟؟

اه!!!گروه سون خوندتش.برات میفرستمش آهنگرو میگم.آبجی نمیدونی چقد شادم کردی اومدی

moonlight چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

چرا نظرات بقیه رو نمی بینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عالیه گلم امیدوارم موفق باشی

چشم بصیرت میخواد عزیز!!!!نمیدونم!!ممنون نظر لطفته...نمیدونم چه جور جبران کنم محبتتاتو آبجی گلیازخدا میخوام هیچوقت غمی نداشته باشی عزیزم

moonlight چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم خسته نباشی امیدوارم مثل همیشه موفق باشی و شادوخندون

ای ول پایه بودنتو...فک نکنم پستام بی نظرت مونده باشه؟؟؟!!!!ممنون اومدی باور خیلی خوشحالم کردی مهتاب جونممنم بهترین هارو برات آرزو دارم عزیزمعززززززززززززیزمی

moonlight پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

خاهرخوچولوی گلم......
این قالب خیلی توپه موسیقیشم که دیگه نگو .......... فقط اگه بی کلام باشه باحال تره خوشمان آمد

اء؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!باشه اینم بیکلامش میکنم

moonlight یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام عزیزم
بابا حرف گوش کنخوبه ها نه که بد باشه ولی یکم جواد تشریف دارنبازم خسته نباشین موفق باشی گلم
جمع و تفریق یادت نره

سلام خواهری...آقا کجا جوادن؟؟؟من این آهنگو دوست دارمممنون...جمع و تفریقی که من همش بجمعم خوب نیس...بازم ممنون عززززززززززیزم

علیرضا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://parspa.com/?q=regnuser&moref=شاتوت

سلام دوست من
به آدرسی که دادم برو؛بدون بنر و تبلیغات،از تک تک بازدیدکنندگانت به درامد برس.ارزششو داره.این روش کاملا مجانیه و پنج دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.اگر سؤالی در این خصوص داشتی،آدرس زیر،آدرس آخرین وبلاگمه.
http://image-dl.blogfa.com

moonlight جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام خانونم حواس پرت ی آهنگ میخاستی بفرستی ها خسیس خانوم
ازاونجایی ک سرت حسابی شلوغه اگه حسش بود هر وقت دوس داشتی عنایت بفرما

سلام...من که دوشب بعد همون تاریخ واست فرستادم...ندیدی؟؟؟ایمیلتو چک کردی؟؟باشه دوباره میفرستم...نه بابا این حرفا جیه؟/شما جون بخواه!!!

moonlight جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

آغا خیلی مرسی ولی واقعانفرستادی من هرساعت میلموچک میکنم مث بعضیا نیستم....
بازم تشکر فراوان خاهرخوچولو

شما تو موقیت منم هرساعت میلتو چک میکردی؟؟!!!بالاخره شنیدیش؟؟خواهش میکنم

رها دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://atreasheghi2012.blogfa.com

"شادی" پروانه ای است که هر چه
تفلا کنی نمیتوانی آن را شکار کنی، باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند، پس
زندگیت سرشار از آرامش و شانه هایت پر از پروانه...

lسلام رها جونم....
ممنون عزیزم....
ایشالا همیشه موفق و خندون باشی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد