ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

زندگی...

زندگی یک بازی درد آور است    زندگی یک اول بی آخراست

زندگی کردیم وخود راباختیم      کاخ خودراروی دریا ساختیم

لمس باید کرد این اندوه را         برکمربایدکشید این کوه را

زندگی را باهمین غم هاخوش است     باهمین بیش و همین کمها خوش است

باختیم و هیچ شاکی نیستیم            بر زمین خوردیم وخاکی هستیم

      

                                                                      

سخت ترین گام...

همیشه آغازراه دشوار است:عقاب درآغازپرکشیدن گاه پرمیریزد...

اما...!

دراوج ازبال زدن هم بی نیاز است!!!

...تنهایی

هنوز عادت به تنهایی ندارم                    باید هرجوریه طاقت بیارم 

اسیرم بین عشق و بی خیالی                 چه دنیای غریبی بی تو دارم 

میترسم توی تنهایی بمیرم                       کمک کن تا دوباره جون بگیرم 

یه وقتایی به من نزدیکتر شو                      دارم حس میکنم از دست میرم  

       

 

  

نمیترسی ببینی برای دیدن تو                     یه روز از درد دلتنگی بمیرم 

   تو که باشی کنارم                میخوام دنیا نباشه       تو دستای تو آرامش بگیرم 

بگو سهم من از تو چی بوده غیر این تب             کی و دارم به جز تنهایی امشب  

میخوام امشب بیفته به پای تو غرورم                     نمیتونم ببینم از تو دورم 

 

       

 

دارم تاوان دلتنگیمو میدم                          کنارتو به آرامش رسیدم 

بیا دنیامو زیباکن دوباره                              خدایا از تو زیباترندیدم