ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

بدی دنیا...

دنیا را بد ساخته اند... 

کسی را دوست داری، تو را دوست نمی دارد... 

کسی که تو را دوست دارد ،تو دوستش نمی داری...  

اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم

 و آئین هرگز به هم نمی رسند...   

و این رنج است... 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

نظرات 6 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام سیمای عزیزم...
سکوت ب روز شد
بهترین ها را برایت آرزو دارم
شاد باشی دوستم...


منتظرم

سلام .خوبی؟چه عجب!!!باشه.حتما میامموفق باشی دوست گلم

فرشته شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://reza-fereshteh.blogfa.com

سلام سیما جون من خیلی شرمنده شدم که تو این مدت نیومدم بهت سر بزنم اخه کنکور داشتم و رفتم مسافرت و یه مدت نت نداشتم از این حرفا ولی ناراحتم کردی که گفتی خداحافظ مگه ادم کسی رو که دوست داره تنها میزاره. بازم ببخشید که دیر اومدم دوست دارم گلم

سلام فرشته جان.منو ببخش که ناراحتت کردم.من که گفتم فراموش شدنی نیستی!!!امیدوارم کنکورتو خوب داده باشی.هیچوقت تنهات نمیزارم!!.منم دوست دارم گلیبیشتر بیا پیشم!!!

ایمان جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://LoveSorrow.blogfa.com

سلام.مرسی که بهم سر زدی امیدوارم موفق باشی و رتبه یک کنکور رو تو هر رشته ای که میخواهی بیاری ولی سعی کن زود به زود بهم سر بزنی

سلام.مرسی که اومدی.ان شاءا... باشه حتما میام

آزاده یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام سیما گلی...
خوبی دوستم؟؟؟
مرسی ک اومدی
امروز خیلی ب یادت بودم
جایت هنوز هم خالی است...
مواظب خودت و جای من تو قلبت باش
فراموشم نمیشی

سلام.خوبم تو چطوری؟؟؟چه عجب افتخار دادی به وبم بیای!!!مرسی که اومدی .منم بیادتم هرروز...توهم مواظب باشی ها!!!!موفق و شاد باشی دوست گلم

اقاقی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://aghaghy.blogfa.com

سلام.همه نوشته ات زیبان تبریک میگم به شماوقریحه قشنگتون.اگه فرصت شدسری به وبم بزن ونظرت روبرام بنویس.ممنون

سلام.ممنون نظر لطفتونه.باشه حتما میام

moonlight چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

آخ گفتی......

وای وای!!!توهم؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد