ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

...

 چنان تشنه ی بودن توام  که شنیدن هر لحظه صدای تو هم  سیرابم نمیکنه!!! 

نمیتونم به واژه ای پناه ببرم برای این همه آشفتگی!!! 

من مجنون قصه های شبونه ام... 

اونجا که یکی بود به یکی نبود میرسه... 

منو فریاد کن... 

                                               

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

نظرات 10 + ارسال نظر
هدی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

وبلاگ زیبا و دلنشینی دارید ...
خوشحال میشم به منم سر بزنید ...

ممنون.نظرلطفتونه.باشه سرفرصت حتما میام

آزاده پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام به سیمای عزیز...
امیدوارم حالت خوب باشد...
تولد و شکفتن دوباره ی غنچه ی زندگی ات را پیشاپیش تبریک می گویم...
ساعت تولدت که رسید وجود مرا نیز دعا کن...
شاید این بار تو مانند کودکی پاک به دنیا بیایی و بمانی....
شادیت را از خدا خواستارم

سلام.مرسی توخوبی؟؟ممنون عزیزمباشه حتما دعامیکنم...دعا میکنم همیشه شادو موفق و بیاد من باشی!!!

آزاده پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

مطمئنم می دونی که چقدر گل رز رو دوست دارم...
خیلی تصویر زیبایی انتخاب کردی...
ممنون انرژی گرفتم..................!!!!!!!

میدونستم و موقع گذاشتنش یادت بودم...!خواهش میکنم

آزاده جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام...
سیمای عزیز
تولدت م‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ب ا ر ک کوشولو...
HAPPY YOUR bIRSDAY.....

یکی از نوشته هام که به دلایلی باهاش خاطره دارم رو واست می نویسم :
دیگر نمی توانم زندگی کنم
این است دنیای من
همه تکرار روزمرگی های بی تو...
.....................................................................................
موفق و شاد باشی دوست خوبم...
به یادتم...

مرسی گلی ممنونخیلی قشنگ بود نوشتت.آفرین!!!تشکرفراوان. منم بیادتم

آزاده پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

درست همان گل رز...
گلی که می دانم وقت رفتنم شاید هیچ کس بر جا پای قدم هایم نگذارد...
این است...
نبودن های بی هدف...
سلام سیمای عزیزم ناگهان این جملات بالا را نوشتم...
خوبی؟؟؟
دلم برات تنگ شده مواظب خودت باش دوست مهربان و باوفای من...
...................................................................................
امیدوارم مواظب خودت باشی

سلام.خوبی؟؟قشنگ بود.توهمیشه جمله های ناگهانیت و البته همه ی جمله هات قشنگن!!منم دلم برات تنگ شده.باشه گلی توهم مواظب خودت باش

آزاده جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام سیما جان...خوبی...؟؟؟؟
امروز خیلی ب یادت بودم
امیدوارم تو هم موفق باشی...
دعام کن لطفا...
ممنونم از لطفت

سلام.خوبم.مرسی.جدی؟؟؟!!منم ب یادت بودم.باشه.توهم دعام کنی.خواهش میکنم گلی

آزاده شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام...
عیدت مبـــــــــــــــــارک دوست مهربانم...!!!
خدا دل را از خاک آفرید

تا با اکسیــــر عشــق

با کیمیای محبت و مهر

به گُلی زیبا تبدیل شود

و بلکه به باغ آباد عشق

موفق و شاد باشی...!!!

سلام گلم.عید توهم مبارک عزیزم.خیلی قشنگ بود نوشته ات...میسی

آزاده دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام قالبت قشنگه...زیباست...
گل رز...
دوست دارمش...
شاد باشی...
برای دیشب هم عذر می خوام ناراحتی ام دلیل داشت اما به شما مربوط نمی شد...مربوط به مدرسه بود...
الان دارم این آهنگ رو گوش میدم
"" هنوزم گلای تازه توی گلدونت میذارم
هنوزم تو خواب و رویا سر رو شونه هات میذارم
هنوزم میون بارون تو خیالم تو رو دارم
هنوزم اشکای تازه روی گونه هات میذار....""
گل رز منو یاد part اول این ترانه میندازه...التماس دعا...

آزاده دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ق.ظ

خوبی؟؟؟

moonlight چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

صدای کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای!!!چ کنجکاو!!!اصلا بهت نمیگم اصرار نکن!!!ءا اصرار نکن دیگه!!!عزیزمی خواهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد