ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

ستاره شب

...دلنوشته های یک آشنا

خدایا...

گفتم :خدایا از همه دلگیرم بهاربیست                   www.bahar22.com

گفت :حتی از من؟؟ 

گفتم :خدایا دلم را ربودند 

گفت :پیش از من؟؟ 

گفتم :خدایا چقد دوری 

گفت :تو یا من؟؟ 

گفتم :خدایا دوستت دارم 

گفت :پیش از من؟؟ 

گفتم :خدایا این قدر نگو من 

گفت :من توام و تو من!!!  

                                

نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

‎ ‎
کار ما نیست
‎ ‎ شناسایی راز گل سرخ
‎ ‎ کار ما شاید این است
‎ ‎ که درافسون گل سرخ
‎ ‎ شناور باشیم...
موفق باشی سیما جان

سربلندی رو برات آرزو میکنم

فرشته چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://mershid.blogfa.com

سلام سیما جون!!! وبت خیلی خیلی جالب بود مخصوصا این پستش که من تا حالا نخونده بودم اما دوستم که خونده بود ضایم کرد
اما بیخیال مهم اینه که برای من قشنگ بود
موفق باشی دوست گلم

سلام عزیزم.مرسی ممنون.نظر لطفته!!!خیلی خوشحال شدم اومدی فرشته جون.بازم مرسی

فرشته سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://mershid.blogfa.com

سلام سیما جون! من عاشق این مطلبن هستم خیلی این مطلب دوست دارم الان که بار چندم اینو تو وبت میخونم ولی انگار بار اول بود. خیلی قشنگ بود گلم.

سلام .قابل شمارو نداشت عزیزممن خیلی زیاد نمیتونم مطلب جدید بزارم ولی سعی میکنم متنایی که خیلی دوستشون دارم رو بزارم. با نظراتت خوشحالم می کنی گلم.برام دعا کن ممنون ،موفق باشی عزیز

طیبه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.mojtabatayebe.blogfa.com

خدایا دستم بگیر....
مطالب جالبی داری سیما جون
به منم یه سر بزن

ممنون از بازدیدتون.باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد